17
Jul
07

Här finns Harry Potter för nedladdning

Ladda ner Harry Potter

DN och IDG rapporterar att den sista Harry Potter boken redan kan finnas tillgänglig för nerladdning på nätet. Faktum är att det är sant. Hela boken går att ladda ner här! Fungerar inte länken, prova här, här (inget lösenord) eller här.

Observera att länkarna leder till en kopia av den riktiga boken. Den sista länken innehåller dock endast vissa utdrag ur boken. Observera även att själva filen inte ligger hos mig!

Själv avvaktar jag lite. Jag har förbeställt boken på nätet. Här kan du jämföra priser. Bok & Bild säljer den dessutom för 139 kr enligt DN.

Andra bloggar om: harry potter, författare, deckare, bokrecension, boktips, roman, shopping

7 Responses to “Här finns Harry Potter för nedladdning”


  1. 1 RS
    juli 18, 2007 kl. 1:32 f m

    Jag tror att det inte är hela boken utan bara cirka 500 sidor som finns där, eller? Den ska vara uppdelad på två om jag fattat det rätt.
    Men vem vill ha den som pdf eller på datorn? Den här vill man ha som papper, äkta.

  2. 2 admin
    juli 18, 2007 kl. 4:38 f m

    Jodå, det är den riktiga boken. Jag håller med om att papper är bäst. Men just nu finns inte papper att tillgå…

    Anita

  3. 4 jonas
    augusti 2, 2007 kl. 7:38 e m

    är den på svenska den man laddar ner lr? pallar ej fan läsa engleska :P

  4. 5 Eleonora
    november 21, 2007 kl. 11:36 f m

    När kommer Harry Potter och dödsrelikerna som ljudbok?


Kommentera

